Anmelde fejl ved spil om nødvendigt

Anmelde fejl ved spil om nødvendigt

Prøv at tænk dig til en tid, hvor du sad ved en spillemaskine på et værtshus og spenderede tiden, som du plejede. Pludselig virker maskinen ikke, der er en ukendt fejlmeddelelse, og selv krofatter kan ikke regne ud, hvad der er galt med maskinen.

Så bliver montøren tilkaldt, men vedkommende kan først være der i løbet af midten af næste uge.

Dér røg lige det planlagte hyggespil, og det er slet ikke en garanti, at spillemaskinen er fikset til den lovede tid.

Derfor tager du nu om dage hjem for at spille på en tilsvarende eller lignende maskine på nettet, hvilket man ikke kunne før i tiden, for at få den samme oplevelse, bare på nettet.

Du bliver måske endda så bidt af det, at du sværger, at du fremadrettet kun vil spille på online-casinoer, for det er simpelthen så meget mere mageligt bare at kunne spille fra ens eget hjem, end at man skal til at bevæge sig ud i verden – og så er man heller ikke begrænset af åben- eller lukketider. 

Men det kan dog sagtens tænkes, at der her også opstår et problem med spillet, som ikke handler om din internetforbindelse eller ydeevne ved din computer.

Det vil ikke gavne spiludviklerne og spiludbyderne, at maskinerne ikke virker efter ønsket fra spillerne.

Disse udbydere lever jo af, at spillerne bliver og udnytter deres spil, så de får penge i kassen, og du som kunde får en god oplevelse.

Men én ting er jo at udvikle på spiludvalget på ens casino, mens noget andet er konstant at sørge for, at spillene virker efter hensigtet, og at der ikke er fejl på dem.

Jo længere tid der går, hvor spillene ikke virker, desto flere spillere falder fra – og måske finder de et konkurrende casino, så de aldrig kommer tilbage igen!

Derfor skal du aldrig tøve med at indrapportere en fejl på din favorit-spillemaskine, for vi tør godt garantere dig, at de vil arbejde på højttryk for at få maskinen til at virke igen – til din fornøjelses skyld.